30 dhjetor 2007

A egziston Babagjyshi i Vitit të Ri?


klikoni mbi figurë për ta parë,
dhe klikoni sërish për ta parë të zmadhuar
Mos më thoni që ka akoma në mes jush ndonjë që beson akoma? :P

22 komente:

  1. GEZUAR!GEZUAR!GEZUAR!

    PERSONALISHT!FAMILJARISHT!

    ME RESPEKT

    DRITANI

    tani po te pergjigjem si gamori:)

    po nuk eshte ai babagjyshi qe na mesoi partia.pastaj mos harro qe jetojme ne ekonomi tregu dhe jo gjithmone te shperblehen te mirat qe ben.dhe ai babagjysh paska qene me fat dreqi.i ka kursy 50 euro:)

    PërgjigjuFshije
  2. Beso dhe....kontrollo! :)
    GËZUAR!!!

    PërgjigjuFshije
  3. Qe tani jo me, Edrus, s'besoj me. Dhe kjo e gjitha fale banalizmit tend te pashpirt te babagjyshit te Vitit te Ri :-P

    Qe tani te urrej zyrtarisht :-D

    Gamoro, sa mire qe qenke informuar dhe ne çmimet ti :-D Hahaha! Kam qeshur! Subkoshienca flet nganjehere ... :P

    PërgjigjuFshije
  4. @Dritan, rrofsh dhe kalofsh sa më gëzuar këtë natë të fundvitit!
    @Gamorit :P : edhe po të ishte plaku i vërtetë... s'besoj se do bënte naze, s'hyn gjë as komunistlliku dhe as ekonomia e tregut :P

    @NAgo, si thua, do vëmë ndonjë kostum dhe dalim bëjmë ndonjë xhiro sot në darkë?? S'i dihet...ka që besojnë akoma :P

    @Minerva, e shikon që ka "leksione" që nuk mund ti gjesh nëpër libra?? ;)... thuaj shyqyr që janë shokët që ju 'ruajnë' :)

    Gjithë të mirat të gjithëve!

    PërgjigjuFshije
  5. Epo, keshtu "leksione horrlliku" mund te marresh nga ju te martuarit boll :-) Jo-te-martuarit ama i kane me te sofistikuara, Edrus :-) Vallai per te ruajturen tate... kush e di ku do ishim tani hahaha! :-D

    Mbasi ti kesh treguar kete vignetten yt shoqe, pyete nese te le te dalesh para se ti besh kerkesa NAgo-s :P Seç kam nje pershtypje une qe s'do mundesh :-D


    Gezuar!

    PërgjigjuFshije
  6. Ed, po naten e ketij fundiviti do me na rrejt qe nuk ekziston babagjyshi:)))

    p.s. Minerva, mos u cudit nese te dy burrat e lartpermendur te jene njeri rrugeve te Athines, e tjetri rruges se Vicenza, te veshur si babagjyshe:))

    Gezuar te gjitheve!!!

    PërgjigjuFshije
  7. Belle, rendesi ka qe s'banoj as ne Greqi, as ne Itali :-D

    Imagjinoji te dy te veshur si Babagjysha, ne njeren dore thesin e plakut, ne tjetren 50 eurot. Hahaha!

    PërgjigjuFshije
  8. Minerva, ti nuk ke besim tek ne që jemi babagjyshët e VËRTETË, dhe mund të bëjmë vërtet mrekullira... i gjëndemi afër atyre që na shkruajnë...

    P.s: Bellë, biçikletën e re që më pate kërkuar do ta sjell të kuqe :)

    P.s2: Minerva, nuk po gjej dot letrën tënde... a mund të ma ridërgosh përsëri?? Me respekt, Babagjyshi :P

    PërgjigjuFshije
  9. S'kam me te drejte te kerkoj gje per kete Vit te Ri. Kam marre dhuraten me te bukur para nje muaji e gjysem :-)

    PërgjigjuFshije
  10. :):):):)

    Ed mos i ngacmo cucat or ti.e dine vete ato ç'ka me zgjedh;)

    @Minerva e shikon pra c'ka mun t'msoje njeriu n'internet.qe babagjyshi eshte "i degjeneruar".dhe sa per te te informuar ka dhe me shtrenjte ka dhe me lire.po nejse ti qenke e gezuar sepse ky vit ta paska plotesu deshiren,keshtu qe se si do shkojne cmimet te mbajme n'informin vitin qe do vije.


    O Ed gezuar dhe nje here or mik.ia kalofsh sa ma gzushem sonte.moi len gja mangut mishit veres rakise birres,e gjithe menuse ne pergjithesi.nga nje dolli virtuale ne fund te fundit.t'pershnes.

    PërgjigjuFshije
  11. P-S :-) e bukur ajo me mastercard...lol

    PërgjigjuFshije
  12. Qofshi gjithmonë të lumtur me atë që arrini të fitoni :) (se për pak thashë me ç'ju ka dërgu Zoti, por ju jeni ateista :) )

    Bëfshi qejf ktë natë ashtu siç ja u do zemra!!!

    Unë tani do dal dhe ndoshta shikohemi pas një VITI!!!!!! GËZUAR TË GJITHËVE!!

    PërgjigjuFshije
  13. Muço(nese je nga aty ku thua e kupton :P), s'te pelqen karta ime e debitit? :-P

    Edrus, dil ti dil se une per cdo vit te ri e kam te ndaluar te dal nga shtepia :-) Une kam marre laptopin dhe po modifikoj ca gjera te vogla ne provimet. Ulur ne nje forme sere te vogel qe kam ne kopesht,ngjit me shtepine. Nga xhamat e medha te dritareve shoh prinderit duke gatuar dhe nja 10 vete te tjere rreth banakut... :-) Ja pse i adhuroj festat... :-) Sa te mbaroj pune ketu do ju bashkohem:-)

    Kalofsh mire, shihemi mbas 1 viti!

    PërgjigjuFshije
  14. Mirmbrema edrus! Doja te thoja se meriton flm e mia per mirsjelljen tende ne lidhje me ate punen e anteprimes,se mesa kuptova,kishte me shume se nje "konkurent".Ne kete rast,pra flm per taktin,shih ana pozitive te çeshtjes,pa falenderime nuk ngele:)))
    sa per kete temen qe ke shtruar ketu do tedoja te pergjigjesha me nje tregim te shkruar kohet e fundit qe e perçon pak a shume kete shqetesim ne kete menyre qe ti e ke shtruar,vetem pak me "tragjike"
    Urimet e mia per vitin e ri.me pelqeu ajo shprehja e kamionisteve qe kishte te bente me il dio e le cose buone.mund ta perdor ne makine,se ku i dihet me troket edhe mua fati ne porte pasi e lexon(tek porta emakines,naturisht.

    PërgjigjuFshije
  15. me fal,se gabova,por anonimus i mesiperm jam une,doriani

    PërgjigjuFshije
  16. Hej!
    Kush më mbaka në gojë mua?
    Sapo e vura re bisedën se, po bëhesha gati të dilja jashtë!
    Ed!
    E vura kostumin unë.
    Mos dëgjo fjalët e Minervës dhe Belle_Fleur dhe nuk del!
    :)

    PërgjigjuFshije
  17. Dorian, Mirë se erdhe dhe je gjithmonë i mirëpritur.

    N.Ago... dola mer dola, por, të gjitha ato që takova, më thoshin se e kishin lexuar një shkrim tek blogjet dhe se nuk besonin më tek babagjyshi: Ta dish se sa herë e kam sharë atë që ka shkruajtur atë post me babagjyshin :P

    PërgjigjuFshije
  18. Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
    +17168691327

    PërgjigjuFshije

Faleminderit per komentet