03 mars 2007

Eklipsi i henes



Po te jem ne gjendje ,ndoshta dal dhe me vone,por s'jam aq i zoti sa te bej ndonje foto interesante.

sot nga ora 21-02 ne Itali kemi eklipsin e henes (la famosa 'luna rossa'),mos me thoni qe s'ju kam thene.

6 komente:

  1. Nga taraca e pallatit tim, asgjë nuk duket mo vëlla!
    Ulu pak se, vetëm kurrizin tënd po shoh!

    PërgjigjuFshije
  2. hahahaha n.ago e bukur
    thone edhe ketej nga verilindja e usa do jete pozicion i mire, po hic se me re sot.

    PërgjigjuFshije
  3. o edo se kam dash me te then, do ti botojme keto fotot tek peshku. Une kam patur nje ide me perpara qe cdo peshkatar qe shkon ne atdhe na sjell mbrapsht nje "film" = 24 poza nga shqiperia. Ideja eshte qe 24 pozat te kene ndonje lidhje me tema te diskutuara tek faqja.
    Po te jesh i gatshem ta bejme nje permbledhje me fotot e tua me ler te di.

    PërgjigjuFshije
  4. Mbreme,nje cike se qe e shtune(dhe gjithmone te shtunave mund te rri sa te dua sepse te nesermen s'jam i 'detyruar' qe te ngrihem heret) dhe nje cike nga S.Remo,sa here qe kishte reklama,dilja dhe shikoja eklipsin.
    Ne momentet e eklipsit te plote,ishte me te vertete dicka magjike,dhe bera disa foto,por ato qe doja qe te mbeteshin... dilnin pa 'gje'...dhe me vinte shume inat.

    @Blendi,fotot qe jane tek ky blog (po shtoj dhe ndonje tjeter tek flickr) mund ti marresh,ti perdoresh dhe te besh c'te duash,sepse e di qe 'farai un buon uso' :)

    PërgjigjuFshije
  5. pas kafese me Bedriun ke pare dy hena e jo eklipsin :)
    Ps:eklipsi ishte rreth mesnates e jo ne oren 19,42 :)

    PërgjigjuFshije
  6. Dhe ne fakt e.T,nese shikon fotot ne kete post,hena eshte akoma e plote,por nese shikon fotot tek posti pasardhes,do te shikosh qe jane te bera shume me vone se c'kujton ti(dhe per te te hequr merakun,po e ve dhe ne flickr qe t'i shikosh me mire karakteristikat e fotos dhe te aparatit(net,nok on the web ;) ))

    PërgjigjuFshije

Faleminderit per komentet