07 dhjetor 2007

Armiqtë e popullit tallen me presidentin

5 komente:

  1. shume vete jane nen pershtypjen e gabuar se te tallesh presidentin me sharje tip "kaka-Çiçi" eshte "Liria e Fjales. ne fakt eshte shperdorim i lirise se fjales. se ne kulturen e tyre as qe duan t'a dine fare per keto sharje.

    nuk e kam me asnje ne vecanti, po sikur 1/3 e kohes qe kane harxhuar keta krijuesit e ketyre montazheve pafund me bushin per te promovuar problemet reale qe ka shkaktuar administrata, mileti do ishte goxha me i ndergjegjshem.

    PërgjigjuFshije
  2. Blendo, shiko se nuk është tallur njeri me bushin :P
    Ke të drejtë për atë që thua, prandaj disa kanë vendosur të bëjnë kështu, ndërsa disa të tjerë(mos më thuaj se dëgjohen më tepër se të parët) të vazhdojnë me "promovimin e problemeve reale" (që në shumicën e rasteve janë po ata që i bëjnë këto "shaka"... apo gaboj këtu??!!).
    Respektin që tregon ti për presidentin amerikan e gëzoj dhe unë për kryeministrin shqipëtar... sinqerisht është më i zgjuar i yni :)

    PërgjigjuFshije
  3. jo, mos me keqkupto. Nuk dola ta mbroj, p[erkundrazi jam shume kritik i kesaj administrate. Eshte me e keqja prej disa dekadash (sipas mendimit tim) dhe sa me shpejt te zbrese nga kali aq me mire. Pse? Sepse jane te lidhur ngushte me ata qe kane interes te behet lufte....

    Por. SEPSE GJITMONE KJA NJE POR, kam frike se duke thene "Eshte budalla, eshte budalla" i bejme vetes dem. Se ai nuk eshte asapak budalla, ndoshta Shejtan-hiqet-si-budalla...por jo budalla. Dhe them se ky "nenvleftesim i bushit eshte poaq nenvleftesim i problemit qe ai shkakton...dhe historia flet vete...beri si i deshi trapi edhe pse ne ketu, shtetasit e tij, nuk e mbeshtesnim, po e lame te qete...se helbete...budalla...

    ciao i dashur.

    PërgjigjuFshije

Faleminderit per komentet